Presentación


PRESENTACIÓN

El IES “Juan José Calvo Miguel” de Sotrondio inicia su actividad docente el curso 1963-1964, como sección filial del Instituto Nacional de Bachillerato de El Entrego/L’Entregu. Tras cinco cursos, se constituye el Instituto Nacional de Bachillerato de Sotrondio, durante el curso 1967-1968.

En la actualidad imparte enseñanzas de ESO y Bachillerato, en sus dos modalidades de Humanidades y Ciencias Sociales, y Ciencias y Tecnología. Además imparte un ciclo formativo superior de Desarrollo de aplicaciones informática, tanto presencia como a distancia.

 

El IES “Juan José Calvo Miguel” de Sotrondio entama la so actividá docente'l cursu 1963-1964, como sección filial del Institutu Nacional de Bachilleratu d'El Entrego/L’Entregu. Tres cinco cursos, constitúyese l'Institutu Nacional de Bachilleratu de Sotrondio, mientres el cursu 1967-1968.

Anguaño imparte enseñances d'ESO y Bachilleratu, nes sos dos modalidaes d'Humanidaes y Ciencies Sociales, y Ciencies y Tecnoloxía. Amás imparte un ciclu formativu superior de Desenvolvimientu d'aplicaciones multiplataforma, tantu presencial como a distancia.

 

Anuncios